Ako získať vyšší Google Page Rank

Poznáte to, vytvoríte stránku, blog, alebo čokoľvek na internete, kam chcete “vešať” rôzne články, prípadne chcete prostredníctvom netu robiť biznis. Samozrejme, ak niet peňazí nazvyš, tak sa snažíte získať, čo najskôr, čo najlepšiu pozíciu vo výsledkoch vyhľadávania v najpoužívanejšom vyhľadávači vo svete, ktorým ak by ste to nevedeli je Google.

V súčastnosti sa píše na rôznych fórach a v rôznych štúdiách, že Page Rang už nie je takým silným argumentom pre radenie výsledkov vyhľadávania Google. Ja som nechtiac a úplne nevedomky urobil malý experiment. Ani neviem, či sa to experimentom dá nazvať.

“Vytvoril” som jednu stránku (www.pka-reality.sk) pre kamaráta, ktorý prostredníctvom stránky ponúka predaj, prenájom a servis okolo realít. Doménu som registroval 11.7.2013, avšak reálne obsah som nahadzoval niekedy október, november 2013. Vtedy, aby stránky nevyzerali prázdne, čo vyzerajú doteraz, keďže biznis kamarát ešte len rozbieha, som hodil na stránku widget s RSS novinkami z Trendu, konkrétne magazín, ktorý sa zaoberá realitami.

Na stránkach nie je spravené ani základné SEO (niečo tam je, aby som neklamal), web po obsahovej stránke tiež neohúri Google robotov, takže skutočne neviem, čo by mohlo v rámci webu spôsobiť moje prekvapenie, ak nie RSS widget s novinkami z webu, ktorý ma Google PR 5.

Ide o to, že pre Google robotov nezaujímavá, nenaoptimalizovaná stránka má v tak krátkom čase PR 3. Skúsil som preto experiment aj na iných stránkach. Jednou z nich je portál malinkej obce pri ukrajinských hraniciach – Petrovce. Projekt nájdete na adrese www.hutapetrovce.sk. Hodil som tam widget s RSS novinkami lokálnych novín Korzár, lokalita Michalovce.

Ďalším projektom, kde sa to snažím skúmať, je projekt www.diplomovky-bakalarky.eu. Tam som nahodil widget s RSS novinkami z student.24dnes.sk, teda portálu, ktorý tematicky  zodpovedá obsahu projektu.

Budem to sledovať, ako rýchlo sa zvýši Google PR na týchto projektoch a určite Vám o tom napíše. Zatiaľ si prečítajte niečo svieže, nalaďte sa na pekný deň a myslíte pozitívne. Skúste to vyskúšať na vlastných stránkach a potom sa podeľte o poznatky.

4 comments

  1. Samotný pagerank už nieje dostupný ako kedysi. Mne sa podarilo na stránke získať vysoký pagerank, ale už si to neviem pozrieť. http://www.pohrebnictvovenusa.sk
    Sústredil som sa na konkrétne kľúčové slová ako napr. pohrebníctvo a pohrebné služby Piešťany a podarilo sa mi dostať na prvé miesto vo vyhladávači. Ak by ste potrebovali pomoc, ako na to napíšte na môj mail surik@najzone.eu. Rád poradím.

    Páči sa mi

Pridaj komentár