Blogáčik

Píšem o tom, čo ma baví… Marketing | WEB | SEO | ŠPORT

Inšpirovaný Trubanom

Michal Truban je CEO (Chief Executive Officer) a majiteľ spoločnosti Websupport, ktorá sa zaoberá všetkým okolo domén, webhostingu a hostingových riešení. V minulom roku podľa rebríčka Deloitte F50 bola spoločnosť Michala Trubana hodnotená ako ôsma najrýchlekšie sa rozvíjajúca spoločnosť v strednej Európe, keď zaznamenala oproti roku 2012 až 1003% (kto by neveril tak dávam slovom: jedentisíc a tri percenta) nárast tržieb. Ale nie o tom som chcel, to len na okraj, prečo som sa nechal inšpirovať týmto chlapíkom. Odpoveď jednoduchá, lebo je mladý a úspešný.

truban

V podstate nedávno som na jeho osobnom blogu (blog.truban.sk) čítal jeden zaujímavý článok, ktorým som sa nechal inšpirovať a modifikoval ho pre svoje potreby. V článku Truban opisoval tri základné princípy, ktoré by Vám mali priniesť vysnívanú efektivitu práce. A poviem Vám, osvojil som si všetky tri.

Dokonca som začal využívať rovnaké programy, ktoré Truban odporúča. Navyše momentálne pred spaním, na dobrú noc, čítam knihu, ktorú napísal S. R. Covey – 7 návykov skutočne efektívnych ľudí. Môžem tu smelo odporúčať knihu. Niektoré veci som prebral z tejto knihy a aplikoval na Trubanovu verziu a čuduj sa svete, funguje to.

Zrazu mám viac času na rodinu, viac času na seba a tým, že robím veci efektívnejšie, tak v konečnom dôsledku robím oveľa menej, v porovnaní s tým ako som pracoval v nedávnej minulosti a navyše, výsledky práce sú oveľa lepšie. Takže platí tu nejaká rovnica, pri správnej efektivite práce

Less hardwork = More money
– autor Ja 🙂

Odporúčam teda určite článok, ktorý sa Michalovi Trubanovi podaril – 3 tipy, ktoré Vám zabezpečia vysnívanú efektivitu a možno aj tú knihu, ktorú som spomínal. “By the way” som nenašiel na Trubanovom blogu ani jeden článok, ktorý by nestal za prečítanie. Takže inšpiráciu už viete kde hľadať, už len makať  🙂

Fotku, ktorá je na titulke, som drzo ukradol z webu: prednaskatruban.webnode.sk

Pridaj komentár

Information

This entry was posted on 27. marca 2014 by in Nezaradené and tagged .

O blogu

Príspevky na tomto blogu sa vôbec nemusia zhodovať s teóriou o marketingu, tvorbe www stránok, či teoretických poznatkov o SEO. Som samouk a príspevky publikujem na základe vlastných poznatkov a výsledkov z praxe. Veľmi rád privítam názory múdrejších v komentároch pod každým článkom ;-)

