Blogáčik

Píšem o tom, čo ma baví… Marketing | WEB | SEO | ŠPORT

E-mailová schránka bez odpadu

Pred 10 rokmi ste sa registrovali v nejakom obchode, pretože ste chceli 5% zľavu a odvtedy ste to urobili ešte možno 100x. Teraz Vám denne chodí hromada mailov, ktoré ani nečítate, len rovno “hádžete” do koša. Je to pre Vás otravné? Existuje nástroj, vďaka ktorému dokážete vyriešiť dennodenné čistenie schránky, a to navždy .

Čistenie e-mailovej schránky je otravné

Manuálne hádzať do koša, to čo nechcete vidieť a robiť to každý deň môže liezť pekne na nervy. Druhá možnosť je, že kým sa všetkého nezbavíte, budete denne otvárať nepotrebné maily a v ich pätičke odklikávať odhlásenie z odberu. Najhoršie je, že niektoré maily túto možnosť v pätičke ani nemajú.

Existuje však na to nástroj, ktorý sa volá Unroll.me a ten urobí prácu za Vás. Aby som nepísal veľa prečo existuje tento nástroj, pozrite si video.

VIDEO unroll.me.

Unroll.me from Unroll.me on Vimeo.

Vďaka nástroju Unroll.me dokážete editovať, ktoré informačné e-maily si ponecháte, a ktoré už nikdy nechcete vidieť. Ja som prečistil svoju e-mailovú schránku a zredukoval množstvo informačných e-mailov o polovicu.

Výhody Unrol.me

  • pred tým, ako sa zaregistrujete, môžete si nechať oskenovať schránku a presne vidíte, z akého odberu vás nástroj dokáže odhlásiť
  • rýchla registrácia – prihlásiť sa môžete vďaka vášmu gmail kontu, alebo kontu na sociálnych sieťach
  • abecedné zoradenie kanálov, z ktorých odoberáte informačné e-maily
  • príjemné a jednoduché užívateľské prostredie
  • to čo chcete vidieť nájdete vo vašom konte Unroll.me zoradené podľa času, kedy vám to bolo doručené

Nevýhody Unroll.me

Najviac mi vadilo to, že po prvých 5 “unsubscribe” som musel povinne zdieľať Unroll.me na jednej zo sociálnych sieti. Samozrejme som si vybral tú, ktorú používam najmenej 🙂

ďalšou z nevýhod je možno aj to, že dokážete sa odhlásiť len so služieb, kde ste sa dobrovoľne registrovali. Teda v ponuku “unsubscribe” som nenašiel odber e-mailov, ktoré mi chodia ako nevyžiadaná pošta aj napriek tomu, že Unroll.me preskenoval e-mailovú schránku.

Záver

Unroll.me dokáže selektovať, čo vo svojej e-mailovej schránke chcete mať a čo nie. Ak používate e-mailové konto aj vo svojom mobilnom zariadení, tak používaním Unroll.me dokážete eliminovať otravné pípanie mobilu každú hodinu, zakaždým, keď je Vám doručená akákoľvek blbosť, či reklamný e-mail.

Foto: pixabay.com

Pridaj komentár

Information

This entry was posted on 8. júna 2015 by in Nezaradené, Weby and tagged , , .

O blogu

Príspevky na tomto blogu sa vôbec nemusia zhodovať s teóriou o marketingu, tvorbe www stránok, či teoretických poznatkov o SEO. Som samouk a príspevky publikujem na základe vlastných poznatkov a výsledkov z praxe. Veľmi rád privítam názory múdrejších v komentároch pod každým článkom ;-)

