Ako na spätné odkazy zadarmo?

Problematikou spätných odkazov sa zaoberá veľa “jedincov”, ktorí sú v obore content marketingu, či online marketingu naozaj odborníci a majú na to aj “papier.” Rád sa však podelím so svojou skúsenosťou, ktorá mne zafungovala. 

Mnohí pri tvorbe stránok, či už firemných, alebo osobných riešia problematiku, ako rozšíriť stránku medzi ľudí a ako získať spätné odkazy. Ja som naďabil na jeden plugin pre WordPress, ktorý v priebehu 3 týždňov priniesol viac ako 1400 spätných odkazov.

Čarovný Social Locker pre WordPress

Áno, ide o OnePress Social Locker, ktorého hlavnou funkciou je zamknutie obsahu, ktorý ste práve zverejnili. Odomkne sa používateľom, ktorí vás prostredníctvom pluginu odporučia na jednej, zo sociálnych sieti. Vo FREE programe je to Facebook, Twitter a Google+.

Na stránke to vyzerá ako na obrázku č.1, teda celý obsah článku, alebo stránky je neviditeľný. Návštevníkovi sa zobrazí v okamihu, keď klikne na ikonku jednej zo sociálnych sieti. A plugin urobí to, že adresu, ktorú zadáte v admininstrácii (obrázok č.2) zdieľa na časovej osi používateľa, ktorý si daný obsah práve prezerá.

Obrázok č.1 - Social Locker na stránke
Obrázok č.1 – Social Locker na stránke
Obrázok č.2 - administrácia Social Locker
Obrázok č.2 – administrácia Social Locker

Obsah musí mať pre čitateľa hodnotu

Nikto vám nenakliká zdieľanie len tak hocičoho. Obsah, ktorý tento Social Locker zamyká musí mať pre čitateľa hodnotu. Teda niečo, za čo je ochotný čitateľ obetovať svoj priestor na svojom profile na sociálnej sieti. Stále sa snažím uviesť príklad, pre lepšiu predstavivosť a tak to urobím aj teraz. Ja som tento plagin použil na stránke vs-poradenstvo.sk a konkrétne na podstránke Ako písať diplomovú prácu. Tam som klik čitateľa vymenil za e-book. Hodnotné, pre čitateľa, ktorý to našiel vo výsledkoch v google potrebné (inak by to nehľadal) a preto je ochotný v danom momente obetovať like, tweet, či g+. Jednoduché.

Like od iných ako bonus

Tým, že si daný čitateľ odomkol zdieľaním daný obsah, na jeho časovej osi sa objavil odkaz na stránky, ktorý som v nastavení pluginu uviedol (obrázok č.2). Teda, z toho vyplýva, že tento odkaz uvidia ďalší priatelia čitateľa, ktorý si stiahol e-book. Ako som písal vyššie, tento plugin doniesol viac ako 1400 spätných odkazov (odkazov z profilov na sociálnych sieťach) a navyše, ďalších viac ako 600 používateľov označilo “Páči sa mi to” zdieľané odkazy čitateľov, ktorí si stiahli e-book zo zamknutých stránok.

Jednoduché – spätné odkazy máte zadarmo

Je to jednoduchý spôsob, ako získať spätné odkazy zadarmo. Neviem síce akú váhu majú tieto odkazy, ale sú to jedinečné odkazy, ktoré vedú na vaše stránky. Preto, ak by ste vedeli k tomu niečo bližšie povedať, tak to napíšte prosím do komentu pod článkom. Za komentáre už vopred ďakujem. Nezabúdajte však na to, že aby vám bol niekto ochotný vymeniť časť svojej časovej osi pre zdieľanie vašeho odkazu, musíte mu poskytnúť obsah, pri ktorom ani na chvíľu nezaváha.

Máte nejaký dobrý tip na plugin, ktorý podporí šírenie stránok? Podeľte sa so mnou a ostatnými čitateľmi.

1 comments

  1. Ja som na toto dosť háklivý keď to niekde vidím aj prestanem ten blog sledovať ,lebo niesom ochotný to zdieľať musí tam byť podľa mňa ten bonus v podobe toho ebooku ,lebo zbytok článku nestačí .A keď si získal tých 1400 odkazov zaznamenal si nejakú zmenu v SERPE ?

    Páči sa mi

Pridaj komentár