Milujem nepriame reklamy

Asi každý, kto je nejako činný v internetovom prostredí by sa potešil, ak by jeho stránky zaznamenali nárast návštevníkov vďaka reklame, ktorú nefinancoval a vznikla takpovediac nepriamo.

Niečo také sa mi podarilo vďaka publikovanému príspevku v Televíznych novinách v televízii Markíza. Tá v nedeľu (1.3.2015) odvysielala príspevok o tom, ako je to na Slovensku s diplomovými prácami a ich samotným spracovaním. Tento príspevok si môžete pozrieť v archíve TV Markíza.

Ako mi pomohla reportáž v TV Markíza?

V reportáži odznelo, ako si študenti nechávajú spracovať diplomové práce. A ako mi to pomohlo? Táto téma ohľadne spracovania záverečných prác je tabu pre verejnosť a niektorí študenti o tejto možnosti ani netušili. Netušili, že podklady pre diplomové práce im môže vytvoriť externá firma. Takto nepriamo sa o tejto možnosti dozvedeli aj študenti, ktorí doteraz o tejto možnosti nemali tušenia. Tým, že vďaka celkom kvalitnému SEO sa stránky diplomovky-bakalarky.eu zobrazujú na prvých pozíciach vo vyhľadávaní Google, s veľkou pravdepodobnosťou sa študenti oboznámení s touto problematikou dostanú najskôr na spomínané stránky. Už prvé dva dni bol zaznamenaný zvýšený dopyt po tejto službe.

Stránky konkurencie ako bonus

Aby toho nebolo málo, tak v reportáži zverejnili náhľad na stránky konkurencie. Nebola zobrazená adresa ich webu, ani žiadne údaje vďaka ktorým by ste vedeli identifikovať konkurenčnú spoločnosť. Bolo však zobrazené motto, respektíve slogan “Študujeme pohodlne”. Nič by na tom nebolo, keby to nebol názov mojich Facebook Fan Page . Študujeme pohodlne. Teda, ak by niekoho reportáž motivovala k využitiu služieb, tak pri vyhľadávaní v Google podľa sloganu študujeme pohodlne sa dostane na Facebook stránky a k ním sú priradené online stránky diplomovky-bakalarky.eu – študent netuší, že v príspevku bola stránka konkurencie (ak si nezapamätá vizuál stránok). Od odvysielania príspevku stúpol počet fans na facebooku z 1763 na aktuálnych niečo cez 1900.

Milujem nepriamu reklamu

Aj takýmto spôsobom, vďaka nepriamej reklame, sa dá prísť k celkom peknému nárastu návštevnosti stránok. Ak ešte máte schopnú monetizáciu stránok, tak je to priam nádhera. Aj z reportáže, v ktorej ani raz nebolo vyslovené meno spoločnosti, ani odkaz na web, ani nič podobné sa dá vyťažiť. Divákom reportáž poskytla informáciu o novej možnosti riešenia ich aktuálneho problému a vďaka zobrazeniu totožného sloganu konkurencie sa zvýšila aj fanúšikovská základňa. Nepriamo táto reportáž zvýšila spoločnosti počet zákazníkov, bez vynaloženia jediného Eura.

Pridaj komentár