Blogáčik

Píšem o tom, čo ma baví… Marketing | WEB | SEO | ŠPORT

Testujeme mentalitu Slovákov

Vo svete celkom bežný jav, že ľudia podporujú skvelé nápady len preto, že sa im to páči. Rozmýšľajú spôsobom, že 1€ ich nespasí, ani neprivedie do krachu. Preto sú ochotní cez rôzne crowfundingové portály podporiť nápady, ktoré sú pokrokové a prinášajú niečo nové.

Peniaze pre ChargebrellaNa Slovensku je takéto správanie skôr výnimkou, ako bežným javom. Skepticizmus ľudí blokuje urobiť niečo, čo by mohlo iným pomôcť, čo by pomohlo vďaka novým veciam davu ľudí.

My, s vynálezom Chargebrella sme sa rozhodli, že to skúsime. Otestujeme mentalitu národa a budeme plní očakávaní čo to prinesie. “Zavesili” sme náš projekt na stránky ideasstarter a budeme sledovať správanie sa ľudí vzhľadom ku kampani. Ako to pohne zmýšľaním ľudí, či podporia dobrú myšlienku symbolickým jedným eurom, alebo zvíťazí skepticizmus, ktorý niekde majú vrytý, hlboko v mysli.

Od kampane očakávame, že nám ľudia pomôžu, aby sme mohli ďalej vyvíjať technológiu, ktorá nielen chráni životné prostredie, ale pomáha ľuďom, aby ostali online kdekoľvek sa nachádzajú. Ako sme to popísali v kampani:

No predstavte si, že ostanete v horách s vybitou batériou Vášho mobilu a nebudete môcť vyfotiť Váš výstup. To by ešte nebolo až také vážne. Ale viete si predstaviť, že to nebudete môcť zdieľať na sociálnej sieti s priateľmi, alebo si označiť miesto, že ste tam boli? Toto by som nechcel zažiť 🙂

tak očakávame, že zasiahneme najmä mladých, ktorí sú otvorení novým technológiám a možnostiam trhu. Neočakávame, že oslovíme práve staršie generácie s ešte stále “komunistickými” názormi a konzervatívne zakomplexovaných ľudí. Skôr veríme, že pohneme mysľami tých, ktorí tvoria novú generáciu doby v ktorej žijeme.

Okrem stránok ideasstarter, kde sme publikovali našu kampaň, skúšame podporu aj cez portál hladaminvestora.sk (projekt Chargebrella – hladaminvestora.sk). Keďže prvotné náklady nedokážeme pokryť z vlastných zdrojov, tak hľadáme pomoc inde. Ak nie finančnú, tak aspoň pomoc s “kaučingom”, ktorým smerom sa uberať, ako správne priviesť produkt na trhy a podobne.

V tíme veríme, že aspoň jedná z kampani bude úspešná a my sa posunieme ďalším krokom vpred. Ak teda je vo Vašich silách, tak nás podporte (projekt Chargebrella na ideasstarter.com), ak nie finančne, tak aspoň nejakým zdieľaním na sociálnych sieťach, kde si Váš príspevok možno všimnú priatelia, ktorí sú otvorení pre takúto podporu.

Reklamy

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 27. mája 2014 by in Nezaradené and tagged , , , .

O blogu

Príspevky na tomto blogu sa vôbec nemusia zhodovať s teóriou o marketingu, tvorbe www stránok, či teoretických poznatkov o SEO. Som samouk a príspevky publikujem na základe vlastných poznatkov a výsledkov z praxe. Veľmi rád privítam názory múdrejších v komentároch pod každým článkom ;-)

Najčítanejšie články a stránky

%d bloggers like this: