Blogáčik

Píšem o tom, čo ma baví… Marketing | WEB | SEO | ŠPORT

Úspešní si budú s Vami tykať

Staré čínske príslovie hovorí, že si tým, kým sa obklopuješ. Ak chceš byť v tom, čo robíš úspešný vyhľadávaj situácie a príležitosti na to, aby si sa stretol s ľuďmi, ktorí sú úspešní a aspoň z časti už dosiahli to čo chceli.

V živote sa dostanete určite do situácie, že neviete čo ďalej. Neviete akým smerom sa ďalej uberať Váš pracovný život. Vtedy stačí malá náhoda, ktorá Vám pomôže urobiť rozhodnutie.

Bol normálny štvrtok, keď som po rokoch využil MHD, potreboval som v knižnice nejaké knihy. Keď som sa vracal domov a vystupoval na zástavke pod blokom, zbadal som citylight pútač s reklamou na Startup weekend. Názov podujatia by mi dva mesiace pred tým nič nehovoril. No posledné dva mesiace sa v týždenníkoch Trend, Profit, Forbes a Hospodárskych novinách popísalo toľko, že hneď mi bolo jasné o čom pútač hovorí.

Chcel som sa akcie zúčastniť iba ako pozorovateľ. Akcia bola naplánovaná na následujúci deň po tom, čo som naďabil na pútač. Samozrejme, účasť nebola možná kvôli kapacitným obmedzeniam. Tak so využil kontakt na správcu športovísk Technickej univerzity, na ktorej pôde sa podujatie konalo. Ďalej som to skúšal cez kvestora univerzity, na ktorej pôde sa podujatie konalo, až sa to posunulo k hlavnému organizátorovi. Nič som nenechal na náhodu a “bojoval” som na troch frontoch, aby som sa tam dostal. A podarilo sa.

Ďalšou náhodou bolo, že jediné miesto pri stole na večeri mal pri sebe iba môj terajší spoločník a biznis partner. Tak som si prisadol. Pustili sme sa do debaty a vytvorili dvojčlenný tím. Potom sa pridávali ďalší a ďalší a z toho, kto sa tam išiel len pozrieť sa zrazu stala osoba, ktorá tam strávila noc zo soboty na nedeľu. Boli sme jediní, ktorí ostali do skorých ranných hodín, aby sme pracovali na projekte. V tú noc tam s nami ostal aj Tomáš Baran.

Niekde som čítal na internete niečo v zmysle: “Skúsení si nepotrpia na obleky a budú si s tebou tykať”. U Tomáša Barana, zakladateľa Goldee, to platilo 100%-ne. Hneď ako si prisadol k stolu, tak od prvej chvíle sme si tykali. Tomáš v našom tíme nechal najhlbšiu stopu a viac oddaného človeka a zanietenejšieho pre úspech som v živote nestretol. Nemal problém sa podeliť s nami o skúsenosti, ktoré by sme mohli využiť a rozprával nám ochotne o výstave CES v Las Vegas, ktorej sa so svojim Goldee ako jeden z mála Slovákov zúčastnil. Ešte o 2:15 ráno, zo soboty na nedeľu z neho sršalo neskutočne veľa energie.

Ďalší “do partie” bol Tomáš Bel, majiteľ siete obchodov ExiSport. Rovnako na Startup prišiel bez obleku, čo by vlastne predajcovi športového oblečenia a potrieb ani veľmi nesvedčalo. Tiež sa s nami podelil o skúsenosti a ponúkol sa s akoukoľvek pomocou v rámci svojich “trading sklills”. A bolo tam veľa ďalších, ktorí sa pristavili pri našom projekte Chargebrella.

Pozitívom, ktoré sme si odniesli, ako tím zo startupu je, že každý, aj ten najmenší čin, aspoň jediný, každý deň ťa posunie o jeden krok bližšie k cieľu. Samozrejme, tiež je dobré využívať každú príležitosť na to, aby si sa stretával s ľuďmi, ktorí ťa svojimi skúsenosťami a radami “nakopnú” a motivujú k dosahovaniu cieľov. A nezabudnite snívať. Bez snov a predstavivosti to pôjde len ťažko.

Odporúčaná motivačná literatúra:
Napoleon Hill – Mysli a zbohatni
Robert T. Kiyosaki – Bohatý otec Chudobný otec
Stephen R. Covey – 7 návykov skutočne efektívnych ľudí
Robert T. Kiyosaki – Bohatý táta radí jak investovat

Pridaj komentár

Information

This entry was posted on 12. apríla 2014 by in Nezaradené and tagged , .

O blogu

Príspevky na tomto blogu sa vôbec nemusia zhodovať s teóriou o marketingu, tvorbe www stránok, či teoretických poznatkov o SEO. Som samouk a príspevky publikujem na základe vlastných poznatkov a výsledkov z praxe. Veľmi rád privítam názory múdrejších v komentároch pod každým článkom ;-)

Najčítanejšie články a stránky

