Blogáčik

Píšem o tom, čo ma baví… Marketing | WEB | SEO | ŠPORT

Detská logika nám dospelým ako inšpirácia

Po tom, čo som vyzdvihol dcéru v škôlke, išli sme rovno za blok do pieskoviska. Krásne slnečno, kopec deti v pieskovisku.

Ťukám si do mobilu a jedným očkom sledujem malinku, ako si našla svoj “kútik” v pieskovisku, ktorý ma okrúhly tvar. Ale nie o tom som chcel. Chcel som vlastne písať o tom, ako sa deti správajú v pieskovisku. Pri čítaní si môžete predstaviť vaše okolie, v ktorom žijete, ako pieskovisko.

Ako si tak malá napĺňala svoje vedierko pieskom, prišiel k nej chlapček asi o pol roka mladší, ktorý si chcel požičať lopatku, s ktorou sa práve hrala. Spočiatku to vyzeralo, že mu to malá v žiadnom prípade nepožičia. Až na moje naliehanie mu to požičiala, avšak po svojom.

“Požičiam ti moju lopatku, ak sa dohodneme, že mi pomôžeš postaviť hrad. Keď nie, tak ti to hneď vezmem” – tak znela dohoda, ktorá sa zrodila v mozočku 2,5 ročného dievčatka. To som len zíral, ako “vyobchodovala” požičanie svojej lopatky. Dokázala vymeniť niečo čo vlastnila za službu, ktorú potrebovala a urýchlila tým dosiahnutie svojho cieľa v podobe postavenia hradu.

Dokážeme to v reálnom živote aj my dospelí? Vieme sa dočasne vzdať niečoho, aby sme urýchli dosiahnutie cieľa? Možno príklad trošku zveličený, ale podstatu myšlienky vystihuje. Rozmýšlajte, čoho sa dokážete dočasne vzdať, aby ste disiahli rýchlejšie svoj cieľ.

Pridaj komentár

Information

This entry was posted on 31. marca 2014 by in Marketing, Nezaradené and tagged , .

O blogu

Príspevky na tomto blogu sa vôbec nemusia zhodovať s teóriou o marketingu, tvorbe www stránok, či teoretických poznatkov o SEO. Som samouk a príspevky publikujem na základe vlastných poznatkov a výsledkov z praxe. Veľmi rád privítam názory múdrejších v komentároch pod každým článkom ;-)

Najčítanejšie články a stránky

